2020. május 1., péntek

Egy új hónap veszi kezdetét. Néha az az érzésem, hogy már évek óta így élünk. A család meg én meg a kutya, összezárva csaknem napi 24 órában. Online tanulás, online shop, alig menni emberek közé, akkor is szigorúan maszkban és lehetőség szerint mindenkit nagy ívben elkerülni.

Azért kíváncsi leszek, hogy mennyi minden marad meg ezekből az online órákból a gyerkőcök fejében. Főleg a kicsiében. Szerintem semmi. 

A nagy még mindig kínlódik a karanténnaplójával. 🙂 Elújságolta, hogy már egy oldalt írt. 😄 Nem mondom, hogy bővelkednek a napjaink az eseményekben, de azért lehetne írni egy csomó dologról.

A nap viszonylag gyorsan telt el, igyekeztem minél előbb mindennel végezni, hogy előbb szabaduljak. Már 5-kor sikerült végeznem, így egy kicsit magamnál is rendet tehettem. Átrendeztem a hűtőm környékét. Vettem erős mágnes akasztókat rá, és most azokon lógnak a bögréim, így több hely van a tányéroknak, evőeszköznek a hűtő tetején.

Címkék: covid