2020. május 28., csütörtök

Ma elkövettem azt a hibát, hogy nem a szokásos helyi boltba mentem vásárolni, hanem a másikba. Nem volt saláta, nem volt a 4 literes tej... Szóval nem megyek oda vissza. Mondjuk jövő héten, amikor a gyerek már jár suliba, úgy gondoltam, hogy elugrom a Lidl-be. Kezdek kifogyni a legutolsó vásárláskor begyűjtött készleteimből, szóval fel kellene tölteni őket. Már megnéztem, olasz hét lesz, ami nagyon jó, mert akkor be lehet vásárolni sok finomságot. Azért az pozitív volt, hogy végre rajtam kívül is volt valaki a boltban, aki maszkot viselt!

Egyébként ma a BBC közzétett egy videót, hogy miért is kell a maszk. Gyönyörűen bemutatja, hogy nem is kell tüsszenteni, a vírushordozó szimpla beszéddel is szét tudja szórni a vírusokat.

Gyerkőccel ismét küzdöttünk egy sort tanulásilag. Néha az az érzésem, hogy nem csak a diszlexiája miatt vannak ezek a gondok vele, hanem úgy egyébként is. 

Címkék: covid