2020. május 25., hétfő

Jubilálunk! Ma elkezdődött a tizedik hét, ugyanakkor már egy csomó mindent megnyitottak és most már szabadon lehet mászkálni. Azért fura a dolog, pláne úgy, hogy ez a dög még mindig itt kóricál. De azt is tudom, hogy nem lehet így bezárva élni. Szóval meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok. 

Bank holiday volt, így nem dolgoztam. Reggel jó sokáig aludtam, aztán igyekeztem magam utolérni olvasásilag. Átutaltam a német tanárnak az első 10 óra ellenértékét, aztán pakolásztam, rendezgettem a képeimet. Jó volt kicsit nyugiban lenni. A következő bank holiday majd augusztus végén lesz, így addig folyamatos munka lesz.

A lányoknak egyébként ez a hét hivatalosan szünet, ami azt jelenti, hogy nem lesz online tanítás sem. Szerintem fel fognak csavarodni az unalomtól.

Címkék: covid