2020. április 10., péntek

Juhéj! Szabadság! Micsoda felüdülés...
Persze eszembe jutott, hogy tavaly ilyenkor, Húsvét hétvégéjét Madridban töltöttem és hogy milyen jó volt. Már akkor úgy terveztem, hogy most húsvétkor majd elmegyek... Nem is fájdítom a szívemet ezzel! Mindenesetre az jó, hogy nem utaztam el, ahogy terveztem, mert akkor - akárhova mentem volna is - tutira ottragadtam volna. Azért mégiscsak jobb itt.
Jó ez a kis szünet, hogy nem kell felkelni és kivinni a kutyát, hogy nem kell küzdeni a gyerkőccel, hogy hogyan is oldja meg a matekpéldákat és hasonlók. 
Ha nem is aludtam sokáig, de legalább nem óracsörgésre keltem. Kényelmesen megreggeliztem, elolvasgattam a híreket - néha úgy érzem, jobb lenne, ha nem tenném -, aztán megnéztem egy részt egy sorozatból, ebéd, aztán olvasás, miközben el-elszundítottam.
Jó volt ez a nagy nyugi.
Címkék: covid