Második munkanap Washingtonban

A szombat ellenére a levéltár nyitva volt. Ez persze azt jelentette, hogy a "felejthetetlen" reggeli után mentem dolgozni. Beléptető kapus macera, aztán irány a kutatótér. Sajnos aznap zárva volt az étterem, csak az automaták üzemeltek, szóval valami rémes keksz féleséget ebédeltem colával (éljen az egészséges táplálkozás!). Egész nap dolgoztam, de hála a jó égnek csak 5-ig volt nyitva a levéltár. Kifelé menet felhívták a figyelmemet, hogy hétfőn President's Day lesz, így zárva lesznek. (Mint kiderült ezeken a napokon a hivatalok zárva vannak, de minden más nyitva van.) Hát a magam részéről ennek a hírnek igen megörültem!

Teddy (az etióp "taxisom") jött értem, és miután letett a szálláson, elmentem valami kajáért, mert igencsak éhes voltam. Nem messze a hoteltől (azért a hóakadályokat leküzdve nem is volt annyira közel) találtam egy Aldit. Vettem mindenféle kaját, ami szimpatikus volt. A szállodába visszaérve örömmel állapítottam meg, hogy végre meleg volt a szobában! Jóízűen megvacsoráztam, aztán mentem aludni.

Címkék: utazás