2020. május 22., péntek

Ismét nyári meleg volt. Anyuka ma nem dolgozott, szóval kicsit körülményessé vált egy-két kisebb takarítási manőver, de azért megoldottam. Elment bevásárolni. A dolog jó is volt, meg hát... Na, szóval Sevenoaksba ment és elmondta, hogy az emberek kb. 50%-a maszkban jár. Ez jó hír, mert itt Borough Greenben azt hiszem, én vagyok az egyetlen. Ezek szerint azért néhány jóember felfogta, hogy OK, hogy lassan vége a karanténnak, de ettől még ez a dög itt kóricál körülöttünk. Ő maszkot nem vett, de kesztyűt igen. Hát...

Este megvolt az első német órám. A tanár nagyon jópofa, szimpi nő, nagyon jól magyarázott és 11 éve skype-on oktat. Abszolút ki van találva az egész. Egy óra 45 perces, 3800 Ft-ba kerül és mindent ő ad: hanganyagot, szöveget, mindent, amire szükségem van. Létrehozott a Google Drive-on csak nekem egy olyan oldalt, amit mindketten látunk óra alatt és oda tudunk majd irkálni. Így látja, hogy mit csinálok, és azonnal ki is tudja javítani. A lecke végén az óra lementhető. A facebookon van egy csoportja a tanítványainak, ott mindig közzéteszi, amikor megnyitja a következő hétre az órarendet, amit egyébként a honlapján mindenki lát is. Ezt követően lehet bejelentkezni, hogy mikor akar az ember órára "menni". Már bejelentkeztem jövő hét péntek estére. Igen, péntek este nem teljesen ideális, de a hétvégéimet változatlanul szeretném szabadnak hagyni.

Címkék: covid