Freida McFadden: Never Lie

Már olvastam az írónőtől, így sejtettem, hogy semmi nem olyan egyszerű és semmi nem az, aminek látszik. Ennek ellenére folyamatosan meglepődtem a különböző csavarok következtében. Azért persze voltak olyan fordulatok, amikor kicsit összeráncoltam a homlokomat, hogy azért ezt nem biztos, hogy valaki megtenné, bármennyire is szerelmes, vagy bármennyire is félti a karrierjét.. Szerintem van egy olyan pont, amikor az ember inkább vállalja a kellemetlen következményeket és nem követ el bizonyos dolgokat. Nem (csak) azért, mert törvénybeütköző, hanem erkölcsileg, morálisan lépne át egy határt.

És hát a vége... Igen, tudom, hogy nem mindig a jók győznek a való életben (sem), de azért nekem kicsit sántított ez a befejezés. 

Mindezek ellenére egy kellemes délutáni olvasmány volt.

 

Címkék: olvasónapló