Elly Griffiths: Átkelők

Egy kellemesen szórakoztató krimi. A történet jól felépített, néhány csavarral megtűzdelve. A főszereplők szerethetők és nagyon emberiek. 

Kicsit féltem attól, hogy ha egy régész és egy nyomozó összekerül, akkor egy kicsit olyan hangulata lesz a történetnek, mintha Dr. Csont angol verzióját olvasnám. De szerencsére nem így történt. A két főszereplő itt is nagyon különbözik egymástól, mint a Dr. Csontban, de a régész talán nem annyira kocka, mint sorozatban. Szakmájában profi, de a hétköznapi életben néha nekem kicsit elveszettnek tűnik. A legjobb barátnőjét viszont nem szerettem és nekem egy kicsit üres a karaktere ahhoz képest, hogy ő is egyetemi oktató.

A történet kellemesen folyik, pont annyi izgalommal megtűzdelve, hogy ne rakja le túl gyakran az ember. A csavarok is tetszettek, mert nem voltak annyira kiszámíthatók. A romantikus szál... Hát az egy kicsit sántított nekem, de majd meglátjuk, hogy mi lesz ebből, hiszen ez volt a sorozat első kötete.  

 

Címkék: olvasónapló