2020. május 7., csütörtök

Iszony nehezen keltem, de aztán csak összeraktam magam. Jó korán mentem ki a kutyával, merthogy még a gyerkőcök felkeltése előtt beugrottam a boltba is tejért meg friss zöldségért. Hiába értem oda 7.10-re már csak a negyedik lehettem a sorban. Maszk csak rajtam volt, néhány emberen volt kesztyű, de legalább a durván 2 méter távolságot betartották. Sikerült vennem kenyérlisztet szóval most egy darabig meg van oldva a kenyér problémám. Pláne, hogy az amazonról is rendeltem egy kilót, ez így összesen 6 kenyér sütésére elegendő.

Ma sütöttem is kenyeret (még nem az új lisztből). Megint gyönyörű lett, de változatlanul hiába vágom meg a tetejét, soha nem ott reped meg, hanem a szélén. Most van az, hogy feladom. Végülis az a lényeg, hogy finom, nem számít, hogy hol reped meg.

Címkék: covid