2020. április 16., csütörtök

Ma ismét nagyon csípős volt a reggel, de azért kellemeset sétáltunk a kutyával. Utána mentem tejet venni. Hiába értem oda 8 előtt, negyedik voltam a sorban. Viszont az üzletben szinte már nincs üres polc, szóval nagyon úgy tűnik, hogy legalább a boltok árukészlete lassan visszatér a rendes kerékvágásba.
Ma a gyerkőc ismét többnyire önállóan dolgozott. Szerencsére nem volt vita, nyavalygás, ment minden a maga menetében. Közben én is írtam német leckét, amit majd holnap átküldök a tanárnak. Megkaptam tőle, de még nem néztem meg, a nyári kurzusok időpontjait. Majd meglesem, de szerintem keresni fogok egy skype-on tanító tanárt. Az a nyelvoktatás, ami itt folyik, nem igazán hatékony, amit tudok, azt 90%-ban a duolingós napi gyakorlásnak köszönhető. Miután megírtam a leckét, olvastam, míg a gyerek nyűglődött a leckéjével. Hú, de nagyon nem megy neki a francia! Mondjuk ebben kivételesen egyet tudok érezni vele, én is nagyon utáltam, amikor azt kellett tanulnom.
Már csak holnap, aztán két nap pihenés!
Címkék: covid