Jeffery Deaver: Az üres szék

Elég szokványosan indul a könyv és viszonylag könnyedén meglett az elkövető is. Persze sejtettem, hogy nem lesz, nem lehet ilyen egyszerű! Nem is lett! Olyannyira nem, hogy még a rosszfiúk leleplezése után is volt egy csavar, amitől égnek állt a hajam. Szóval a szerző ismét egy zseniálisan felépített történettel állt elő, megint a letehetetlen kategóriába sorolható ez a kötet is.  

A két főszereplő párosa ismét nagyszerű. Tetszett, hogy nem értettek egyet és az is, hogy Amelia ment a maga feje után. A mellékszereplők, különösen a bogaras fiú nagyszerű karakterek. A fiút hol nagyon sajnáltam, hol nagyon utáltam, de szerintem pont ez volt az író szándéka. A sok információ a különböző bogarakról - minden elismerésem az írónak, hogy utána nézett mindennek. Nem csak felületesen, mert olyan dolgokat tudtam meg a különböző rovarokról, amikről eddig fogalmam sem volt. Nagyon megszerettem Ben figuráját, jó lenne, ha ő megmaradna állandó mellékszereplőnek. 

Címkék: olvasónapló