Jeffery Deaver: A koporsótáncos

A Lincoln Rhyme sorozat második kötete. Kicsit félve kezdtem bele, mert az első kötet annyira jó volt, hogy attól tartottam, csalódás fog érni. Nos, nem így volt! Mi több, egyszerűen lehetetlen volt! Olyan váratlan fordulatokkal teli történetet kaptam, hogy csak pislogtam ki a fejemből. Semmi nem úgy alakult, ahogy vártam, elképzeltem, mindig volt egy extra csavar. Nem kötődik szorosan az előző kötethez, de azért nem ártott, hogy már ismertem a szereplők hátterét. 

A karakterek ismét zseniálisak voltak. A két főszereplő fantasztikus párost alkot és örültem, hogy jónéhány mellékszereplő maradt, bár némelyikük kevesebb szerephez jutott, mint az előző részben. Az újak jók voltak, különösen a gyilkos megformálása tetszett a hideg, számító gondolkodásmódjával. 

Címkék: olvasónapló