2020. április 6., hétfő

Biztos, hogy nem vitték ki a kutyát a hétvégén, mert olyan boldog volt, amikor meglátott! Kellemeset sétáltunk. Egyáltalán nem volt hideg a reggel, csak meglehetősen felhős volt az ég. (Később kisütött a nap.) A megrendelt kaja ismét megérkezett rendben. Egyetlen tétel hiányzott: a húsvétra rendelt csokitojás. A lányok eléggé el voltak szontyolodva, hogy akkor most nem lesz semmi húsvétkor?... Nem tudják, hogy az utolsó Lidl vásárlás alkalmával az anyjuk kérésére vettem valamit, illetve én már jóval korábban beszereztem két csoki nyuszit, szóval azért lesz valami húsvétra, bár tény, hogy sokkal kevesebb, mint szokott. Nem baj, úgyis gömbölyödik mind a kettő, nem fog ártani nekik, hogy kevesebb édességet tömnek magukba.

Ma ismét kínlódtunk a matekkal rendesen. Egyszerűen nem tudom, hogyan lehetne másképpen elmagyarázni. A múlt héten az apuka is besegített, aki szereti és tudja is a matekot. Nagyon jól elmagyarázta az egyismeretlenes egyenletet (semmi bonyolult, tényleg a lehető legegyszerűbb) - és semmire nem emlékezett belőle a gyerkőc. Pontosabban mondta a szabályt, mint valami mantrát, de szerintem halvány lila gőze nincs a jelentéséről.

Ebéd után már nem volt tanulás, elvégre húsvéti szünet van -, szóval a két gyerek versenyt unatkozott, míg én befejeztem a takarítást.

Már csak három nap és pihi...

Címkék: covid