2020. május 8., péntek

Bank holiday - vagyis szünnap, vagyis anyuka nem dolgozott, ami azt jelentette, hogy ma szabad voltam. Hát nem tiltakoztam ellene. Sőt! Isteni jót aludtam reggel. Jó volt, hogy nem kellett kimennem a kutyával (szegény itt sírt az ajtóm előtt, hogy miért nem megyek vele sétálni 🙁). Rendezgettem a képeimet meg rendet raktam a szobámban. Néha kicsit eluralkodik a káosz a papírjaimon. 

Gondolom, hogy szokás szerint nagy ünnepségeket terveztek mára országszerte, hiszen a második világháború végére emlékeztek ezzel a szünnappal. Ehelyett ugye mindenki otthon dekkol. Azért késő délután hallottam tüzijátékot valahol a környéken, de nem volt hosszú, még a kutya se ijedt meg tőle, pedig normál esetben reszket, mint a kocsonya.

Anyuka azt mondta, hétvégén hajat vágunk! Hurrá! Illetve meglátjuk...

Címkék: covid