2020. május 5., kedd

Ma nagyon csípős volt a reggel. Szerintem csak azért éreztem annak, mert kellemetlen szél fújt. Azért jót sétáltunk a kutyával. Nem is tudom, hogy mi lenne, ha erre az egy, másfél órára nem tudnék elszabadulni a házból. Annyira jó egy kicsit a család nélkül lenni, és a csendes, békés erdőben sétálni. Olyan hihetetlen csend és nyugalom van, annyira élvezem! 

Ma a gyereknek rövid napja volt, szóval igyekeztem addig a saját dolgaimmal foglalkozni, amíg ő "órán volt". Persze előtte még volt egy vitánk, merthogy spanyolból új szavakat vettek és mondtam, hogy azt a 14 szót még az óra előtt meg kellene tanulnia. Megszenvedtük mindketten, míg meggyőztem őt, de sikerült megtanulnia. Mi több, órán a múltkori szavakat tesztelte a tanár és vigyorogva mutatta, hogy mindent tudott! Legalább volt valami sikerélménye. Attól félek, hogy ez egyáltalán nem fogja azt jelenteni, hogy a következő alkalommal mindenféle vita nélkül fog nekiállni a szavak tanulásának.

Címkék: covid