2020. április 13., hétfő

Húsvét hétfő. Azért vettem magamnak olasz sonkát, hogy valamennyire meglegyen a húsvéti hangulat.
A pihenés ma nem igazán jött össze, mert apuka barkácsolt egész nap. A ház ugyanis túlságosan nagy az egyetlen routerhez. Éppen ezért én már évekkel ezelőtt beszereztem egy kis kütyüt, ami felerősíti a jelet - enélkül gyakorlatilag használhatatlan a wifi. Én ezzel tökéletesen jól elvoltam. Igen ám, de aztán apuka ehhez a kis kütyühöz csatlakoztatta a külső kamerákat, illetve sokszor a konyhában (ami a szobám alatt van) is egyszerűbb ehhez csatlakozni, mert erősebb jelet szolgáltat, mint a ház másik végében lévő router. A lényeg, hogy apuka megunta ezt, és húsvét hétfőn egy kábelen átvezette a netet egy másik routerhez, ami az én szobámba került. Ez persze azt jelentette, hogy fúrt, padláson járt, hol itt, hol ott tűnt fel a létrával, merthogy a házon kívül vezette a kábelt, az ereszcsatorna mellett. Aztán persze át kellett az én szobám falát is fúrnia, hogy bevezesse a kábelt. Nos, ezután még takaríthattam is, mert a jó kis téglapor belepte az egész szoba sarkát, ahol a kábelt bevezette. A router még nem működik, mert valami másik kütyü is kell még hozzá, de remélem, hogy ezáltal a net sebessége szélsebessé válik.
Címkék: covid