2020. április 7., kedd

Juhéj, már kedd! Ismét nagyon nehezen sikerült kikászálódni az ágyból. Aztán a friss levegőn felébredtem, merthogy meglepőden hűvös volt, mindössze 4 fok! Azért jót bóklásztunk a kutyával és még a nap is kisütött a végére.

Ma kicsit lazább nap volt tanulásilag. Igaz, csak nekem. Merthogy ma olyan tanulnivaló volt a kisebbiknek, amit teljesen önállóan tudott végezni online. Szóval én csak azt figyeltem, hogy rendesen ott ül a gép előtt és ténylegesen a feladattal foglalkozik. Én meg addig olvastam. Szeretem az ilyen laza napokat!

Ebéd után szokás szerint kiküldtem őket az udvarra, hogy egy kicsit mozogjanak. Igen "aktívak" voltak. Rajzoltak valamit (kb. 10 perc alatt...) a kocsifeljáró betonjára, aztán hol itt ültek, hol ott ültek... Agyrém! Így aztán, amikor be akartak jönni, akkor visszaküldtem őket, hogy most pedig csináljanak már végre valamit!!! Mi több, vacsora előtt kerestem a neten gyerekeknek szóló tornagyakorlatokat, aztán beállítottam őket, hogy mozogjanak. 15 perc után - igen, mindössze 15 perces volt a gyakorlatsor! - mind a kettőnek a lógott a nyelve, holott egyáltalán nem volt megerőltető. Úgy döntöttem, holnap megismétlik a dolgot, mert ez egyszerűen elfogadhatatlan, hogy nem hajlandóak megmozdulni.

Nem volt németóra, aminek örültem egy kicsit, mert túl fáradt voltam ahhoz, hogy érdemben hozzá tudtam volna szólni bármihez is.

Címkék: covid