2020. április 14., kedd

A napot szokásos sétával kezdtük a kutyával. Hú, de csípős volt a reggel! A hétvégi kellemes nyár után a reggeli 4 fok eléggé friss volt! Be volt borulva rendesen. Amikor megérkeztem az erdőhöz, egy lélek nem volt odakint.
Miközben sétáltunk azon gondolkoztam, hogy a negyedik hetet kezdtük. Kínában emelkedett ismét az új betegek száma, a franciák meghosszabbították a kijárási tilalmat májusig. Haza fogok tudni menni én augusztusban? Egyre inkább kételkedem benne. Még ha haza is jutok, vajon visszaengednek? És egyáltalán, hogy merjek hazamenni? Még ha itt csináltatok is egy tesztet és negatív lesz, mi a biztosíték, hogy nem szedem össze ezt a vackot az úton? És így, hogy nem biztos, hogy "tiszta" vagyok, hogy merjek bárkivel is találkozni otthon? Egy időn után abbahagytam a töprengést, mert csak egyre több kérdés merült fel bennem, válaszokat pedig nem tudtam. Végülis, még csak április van, hátha augusztusig megváltozik a helyzet...
Reggeli után szokás szerint kirúgtam a lányokat az ágyból. Ma megint önállóan tanult a gyerkőc, így én közben szép nyugisan kitakarítottam a házat. Ezután sütöttem magamnak ismét kenyeret - eddig ez a legjobb! Most több mint egy félórán keresztül hagytam pihenni, mielőtt beraktam volna a sütőbe. Megint nem ott repedt meg, ahol bevágtam, viszont könnyű lett a tésztája és még egy-két lyuk is keletkezett benne. Fincsi, most vasárnapig megvan minden napra a reggeli kenyéradagom.
Délutánra szerencsére kisütött a nap, és ugyan nem volt olyan meleg, mint hétvégén, de ahhoz elég jó idő volt, hogy kicsapjam a lányokat egy kicsit. Rajzoltak az udvar aszfaltjára. Lehet, hogy venni kellene valahol krétát, mert fogytán van...
A postás ma meghozta a kütyüt a szobámba került routerhez. Apuka csak kicsit kapott idegbajt, mert nem működött! A kütyük működnek, így valószínűség szerint valahol törés van a kábelben, amit húzott, tehát rendelt új kábelt. Azt mondta, majd vasárnap fogja leszedni a régit és felrakni az újat. Hurrá!
Címkék: covid