2020. április 28., kedd

Második online nap, amikor mindkét gyereknek ott kellett ülni egész nap a gép előtt és tényleges oktatás folyt már. Még jó, hogy reggel megnéztük, miket küldtek  a tanárok, mert volt olyan, amit bizony ki kellett nyomtatni az aznapi órákhoz. És ma sokkal hosszabb napja volt mindkét lánynak, mint hétfőn, akkor már 2-kor végeztek, ma csak 3-kor, illetve három után. Lecke változatlanul nincs. Ezügyben erős kételyeim vannak, de meglátjuk.

Ma főzés közben kiderült, hogy nincs oregano itthon. Pontosabban a kis fűszeres üvegcse ott volt a fiókban, de szinte üresen. Imádom, amikor anyuka ezt csinálja. Tuti, hogy ő volt. Ha üres vagy majdnem üres, akkor is visszateszi és persze nem szól a vásárláskor, hogy elfogyott vagy fogytán van. Viszont nekem nagyon kellett a fűszer, így bevágtam magam a kocsiba, és leugrottam a bolthoz. A Sainsbury előtt sor állt, így a Coopba mentem. Itt azóta nem jártam, hogy elkezdődött ez az egész mizéria. Pontosabban egyszer voltam, de akkor szinte teljesen üres volt a bolt, azóta meg nem próbálkoztam.

Szóval ők másképp oldották meg a dolgot. Az ajtóban nincs ember, aki szabályozza, hányan mennek be a boltba. Viszont a boltban, a padlón kb. 2 méteres távolságokra csíkokat ragasztottak, hogy tudd, mekkora távolságot kell tartanod. Ezen kívül egyirányúsították a polcok közötti sorokat, csak a meghatározott irányban szabad közlekedni, így nem alakulthat ki "dugó". A polcokat rendesen visszatöltötték, így lehet, hogy legközelebb ide fogok jönni vásárolni, mert nekik más cuccaik is vannak, mint a Sainsburynek. Az önkiszolgáló pénztárak közül ugyanúgy a két legtávolabbi van nyitva, mint a Sainsburyben, viszont itt ülnek a kasszában. Igaz, egy műanyag ablak mögött.

Címkék: covid